2013. március 28., csütörtök

Spontán babakelengye



Babakelengyénk nagy részét angolruha boltokban szereztem be potom áron.A kilós részlegen is találtam szupi cuccokat 300-400 ft-ért.Már az első trimeszterben elkezdtem az uniszex holmik böngészését.Egy csajos bodyt azért berizikóztam.Majd elteszem emlékbe ugyanis fiunk lesz.
Az ajánlásokban öt-hat bodyt és rugit említenek.Én ezt kicsit keveslem.Előferdül, hogy naponta kell annyi (kis túlzással).Szerintem érdemes kb.10-10-et beszerezni.Vettem néhány first size méretet,ez csak egy hónapig jó de átlagos babára valószínűleg ez fog passzolni.A 0-3 hónapos méretből többet is vehetünk,ezeket már nem növik ki olyan gyorsan.Sapkából,kiskabátból,overálból is ez a megfelelő méret.Tavaszi babánk lesz,ezért én a rövidujjú body-hosszúujjú rugi kombót preferáltam.Jól fog jönni a hálózsák és a pólya,így talán nem lesz szükség kiegészítő fűtésre.




























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése